Contabil
EuroCreditBank
4 aprilie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare în contabilitate/finanțe;
Experiența de muncă în domeniul contabilității de cel puțin 2 ani;
Experiența de lucru cu softul contabil 1C8;
Responsabilitate, corectitudine și punctualitate;
Cunoştinţe de utilizare a aplicaţiilor MS Office;
Cunoaşterea limbii române și ruse;
Abilități de a lucra independent și în echipă;
Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică.
Responsabilități de bază:
Înregistrarea și gestionarea facturilor, plăților și încasărilor în sistemul contabil;
Înregistrarea și amortizarea activelor corporale și necorporale;
Gestionarea contractelor de arendă și închiriere, inclusiv înregistrarea și urmărirea plăților și veniturilor asociate;
Monitorizarea și înregistrarea achizițiilor și consumului de combustibil;
Realizarea inventarierii anuale a activelor corporale, necorporale, creanțelor și obligațiilor;
Participarea la întocmirea rapoartelor fiscale lunare și anuale;
Asigurarea arhivării corecte și la timp a documentelor justificative.
Beneficii:
Program de muncă full-time;
Pachet salarial competitiv;
Posibilități de avansare și dezvoltare a carierei în cadrul companiei;
Dezvoltarea și îmbunătățirea competențelor profesionale;
Locație: birou situat în centrul orașului Chișinău, într-o zonă accesibilă și dinamică.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa EuroCreditBank!
Studii superioare în contabilitate/finanțe;
Experiența de muncă în domeniul contabilității de cel puțin 2 ani;
Experiența de lucru cu softul contabil 1C8;
Responsabilitate, corectitudine și punctualitate;
Cunoştinţe de utilizare a aplicaţiilor MS Office;
Cunoaşterea limbii române și ruse;
Abilități de a lucra independent și în echipă;
Persoană cu gândire deschisă, pozitivă, energică.
Responsabilități de bază:
Înregistrarea și gestionarea facturilor, plăților și încasărilor în sistemul contabil;
Înregistrarea și amortizarea activelor corporale și necorporale;
Gestionarea contractelor de arendă și închiriere, inclusiv înregistrarea și urmărirea plăților și veniturilor asociate;
Monitorizarea și înregistrarea achizițiilor și consumului de combustibil;
Realizarea inventarierii anuale a activelor corporale, necorporale, creanțelor și obligațiilor;
Participarea la întocmirea rapoartelor fiscale lunare și anuale;
Asigurarea arhivării corecte și la timp a documentelor justificative.
Beneficii:
Program de muncă full-time;
Pachet salarial competitiv;
Posibilități de avansare și dezvoltare a carierei în cadrul companiei;
Dezvoltarea și îmbunătățirea competențelor profesionale;
Locație: birou situat în centrul orașului Chișinău, într-o zonă accesibilă și dinamică.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa EuroCreditBank!
Chișinău
Data actualizării:
4 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut