Contabil(ă) operațional și de gestiune
Orhei-Vit
№14989908, 27 decembrie 2024
Oraș:
Orhei
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locație: Filiala Orhei, Departamentul Contabilitate
Responsabilități principale:
Evidența contabilă a materialelor și mijloacelor fixe de mică valoare (OMVSD) în secțiile întreprinderii.
Gestionarea realizării produselor finite și a semifabricatelor în cadrul întreprinderii.
Elaborarea actelor de casare a materialelor și a OMVSD pe baza documentelor prezentate.
Evidența formularelor de strictă evidență și gestionarea delegațiilor.
Participarea la inventariere, calcularea diferențelor și reflectarea acestora în evidența contabilă.
Completarea și evidența facturilor fiscale pentru livrarea bunurilor materiale.
Cerințe:
Studii superioare în contabilitate.
Experiență de minimum 1 an într-un post similar.
Cunoașterea legislației contabile și fiscale.
Competențe în utilizarea programelor 1C 7.7, MS Excel și MS Word.
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Abilități analitice și capacitate rapidă de învățare.
Responsabilitate, integritate și eficiență.
Beneficii:
Oportunități de dezvoltare profesională.
Mediu de lucru dinamic și susținere pentru îndeplinirea sarcinilor.
Stabilitate într-o echipă profesionistă.
Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul tău la adresa: hr@orhei-vit.com
Te așteptăm în echipa noastră! E-mail: hr@orhei-vit.com
Responsabilități principale:
Evidența contabilă a materialelor și mijloacelor fixe de mică valoare (OMVSD) în secțiile întreprinderii.
Gestionarea realizării produselor finite și a semifabricatelor în cadrul întreprinderii.
Elaborarea actelor de casare a materialelor și a OMVSD pe baza documentelor prezentate.
Evidența formularelor de strictă evidență și gestionarea delegațiilor.
Participarea la inventariere, calcularea diferențelor și reflectarea acestora în evidența contabilă.
Completarea și evidența facturilor fiscale pentru livrarea bunurilor materiale.
Cerințe:
Studii superioare în contabilitate.
Experiență de minimum 1 an într-un post similar.
Cunoașterea legislației contabile și fiscale.
Competențe în utilizarea programelor 1C 7.7, MS Excel și MS Word.
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Abilități analitice și capacitate rapidă de învățare.
Responsabilitate, integritate și eficiență.
Beneficii:
Oportunități de dezvoltare profesională.
Mediu de lucru dinamic și susținere pentru îndeplinirea sarcinilor.
Stabilitate într-o echipă profesionistă.
Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul tău la adresa: hr@orhei-vit.com
Te așteptăm în echipa noastră! E-mail: hr@orhei-vit.com
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut