Chișinău, Сentru
De la 1 an
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui Manager suport clienți, misiunea căruia este de a soluționa calitativ și eficient sesizările parvenite din partea clienților.
Responsabilități-cheie:
Oferă suport clienților în diverse situații apărute în procesul deservirii clienților (livrare, comanda executată, montare, etc.);
Stabilește și organizează acțiuni de soluționare a sesizărilor, solicitărilor din partea clienților și monitorizează soluționarea calitativă și eficientă a acestora;
Monitorizează procesului de reparație a produselor (asamblare, garanție și post-garanție);
Este responsabil de închiderea actelor de primire-predare a mărfurilor;
Efectuează rapoarte lunare pentru activitatea sa;
Căută permanent soluții de îmbunătățire a procesului de lucru.
Candidatul de succes:
Este profesionist cu experiență de lucru cu clienți, minim 1 an;
Cunoaște limbile română;
Operează la nivel avansat cu MC Office, în special MS Excel;
Este capabil să lucruze în echipă, dar și să organizeze lucrul acesteia;
Are bine dezvoltate competențele responsabilitate, planificare, atenție la detalii, rezistență la stres, flexibilitate;
Capabil să lucreze într-un mediu rapid și complex.
Ce oferim:
Salariu motivant, achitat la timp; 12.000 net;
Angajare oficială, întreg pachet social;
Echipă tînără și ambitioasă;
Produsele companiei cu preț redus și în rate.
Responsabilități-cheie:
Oferă suport clienților în diverse situații apărute în procesul deservirii clienților (livrare, comanda executată, montare, etc.);
Stabilește și organizează acțiuni de soluționare a sesizărilor, solicitărilor din partea clienților și monitorizează soluționarea calitativă și eficientă a acestora;
Monitorizează procesului de reparație a produselor (asamblare, garanție și post-garanție);
Este responsabil de închiderea actelor de primire-predare a mărfurilor;
Efectuează rapoarte lunare pentru activitatea sa;
Căută permanent soluții de îmbunătățire a procesului de lucru.
Candidatul de succes:
Este profesionist cu experiență de lucru cu clienți, minim 1 an;
Cunoaște limbile română;
Operează la nivel avansat cu MC Office, în special MS Excel;
Este capabil să lucruze în echipă, dar și să organizeze lucrul acesteia;
Are bine dezvoltate competențele responsabilitate, planificare, atenție la detalii, rezistență la stres, flexibilitate;
Capabil să lucreze într-un mediu rapid și complex.
Ce oferim:
Salariu motivant, achitat la timp; 12.000 net;
Angajare oficială, întreg pachet social;
Echipă tînără și ambitioasă;
Produsele companiei cu preț redus și în rate.
Adresa:
Chișinău, Сentru
str. Petricani 15/1
str. Petricani 15/1
Data actualizării:
22 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut