Contabil/ă cu experiență
Gradalogistic SRL
24 aprilie 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Compania de transport și logistică GRADALOGISTIC SRL anunță concurs pentru funcția vacantă de contabil/ă.
Responsabilități:
Înregistrarea contabilă a facturilor de furnizori interni și externi.
Pregătirea datelor contabile necesare pentru întocmirea rapoartelor financiare trimestriale și anuale.
Arhivarea documentelor contabile, conform legislației în vigoare.
Participarea la implementarea și adaptarea fluxurilor contabile în sistemul 1C, în colaborare cu echipa tehnică (acolo unde este cazul).
Întocmirea rapoartelor interne conform cerințelor managementului.
Alte sarcini specifice, conform indicațiilor contabilului-șef.
Cerințe:
Studii superioare finalizate în domeniul economic / contabilitate.
Utilizator de PC experimentat (1С 8, Excel, Word, Outlook).
Experiență în muncă – cel puțin 3 ani.
Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel de comunicare liberă.
Abilități de comunicare, responsabilitate, inițiativă, capacitate de lucru în echipă, capacitate de a învăța rapid.
Cunoașterea legislației / procedurilor în domeniul contabil și fiscal.
Oferim:
Salariu competitiv.
Un grafic de muncă stabil (de la 08:30 – 17:30).
Oportunități de învățare și dezvoltare profesională.
Angajare cu includerea întregului pachet social.
Responsabilități:
Înregistrarea contabilă a facturilor de furnizori interni și externi.
Pregătirea datelor contabile necesare pentru întocmirea rapoartelor financiare trimestriale și anuale.
Arhivarea documentelor contabile, conform legislației în vigoare.
Participarea la implementarea și adaptarea fluxurilor contabile în sistemul 1C, în colaborare cu echipa tehnică (acolo unde este cazul).
Întocmirea rapoartelor interne conform cerințelor managementului.
Alte sarcini specifice, conform indicațiilor contabilului-șef.
Cerințe:
Studii superioare finalizate în domeniul economic / contabilitate.
Utilizator de PC experimentat (1С 8, Excel, Word, Outlook).
Experiență în muncă – cel puțin 3 ani.
Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel de comunicare liberă.
Abilități de comunicare, responsabilitate, inițiativă, capacitate de lucru în echipă, capacitate de a învăța rapid.
Cunoașterea legislației / procedurilor în domeniul contabil și fiscal.
Oferim:
Salariu competitiv.
Un grafic de muncă stabil (de la 08:30 – 17:30).
Oportunități de învățare și dezvoltare profesională.
Angajare cu includerea întregului pachet social.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut