Specialist suport clienți cu limba română
Viatel
№15195639, 24 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Nu contează
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 8 000 Până la 10 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Compania Viatel dă start la o poziție noua “Manager relații cu clienții”.
Căutăm un manager pentru lucrul cu clienții, expert în comunicare și dornic să ajute în rezolvarea tuturor nevoilor clienților noșt
Program disponibil:
Luni-Vineri de la 9:00-18:00 sau 10:00-19:00
*o sâmbătă pe lună lucrăm între 8:00-13:00. Pentru compensare, primiți ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Scopul acestei poziții este de a prelua apeluri de intrare și de a răspunde la e-mailuri pentru a oferi susținere și asistență în soluționarea situațiilor (întrebărilor) legate de servicii poștale.
Responsabilități:
Preluarea apelurilor de intrare
Asigurarea deservirii rapide și de calitate a clienților
De a răspunde într-un mod profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților
Lucrul cu baza de date, introducerea exactă a informației în CRM
Cerințe:
Nivel fluent de vorbire a limbii Române
Abilități de comunicare orală și scrisă profesională
Orientare către client
Experiență anterioară în domeniul serviciului de suport telefonic sau al relațiilor cu clienții (avantaj)
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, chat, e-mail)
Capacitatea de a gestiona situații dificile și de a găsi soluții
Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii din diverse departamente
La noi, vei avea oportunitatea de a te dezvolta continuu și de a-ți îmbunătăți abilitățile de comunicare, gestionare și rezolvare a problemelor. Oferim un mediu de lucru prietenos, un salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv: de la 8000 lei net + tichete de masă.
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre , trimite CV-ul hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003. E-mail: hr@viatelbpo.com
060668003
Căutăm un manager pentru lucrul cu clienții, expert în comunicare și dornic să ajute în rezolvarea tuturor nevoilor clienților noșt
Program disponibil:
Luni-Vineri de la 9:00-18:00 sau 10:00-19:00
*o sâmbătă pe lună lucrăm între 8:00-13:00. Pentru compensare, primiți ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Scopul acestei poziții este de a prelua apeluri de intrare și de a răspunde la e-mailuri pentru a oferi susținere și asistență în soluționarea situațiilor (întrebărilor) legate de servicii poștale.
Responsabilități:
Preluarea apelurilor de intrare
Asigurarea deservirii rapide și de calitate a clienților
De a răspunde într-un mod profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților
Lucrul cu baza de date, introducerea exactă a informației în CRM
Cerințe:
Nivel fluent de vorbire a limbii Române
Abilități de comunicare orală și scrisă profesională
Orientare către client
Experiență anterioară în domeniul serviciului de suport telefonic sau al relațiilor cu clienții (avantaj)
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, chat, e-mail)
Capacitatea de a gestiona situații dificile și de a găsi soluții
Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii din diverse departamente
La noi, vei avea oportunitatea de a te dezvolta continuu și de a-ți îmbunătăți abilitățile de comunicare, gestionare și rezolvare a problemelor. Oferim un mediu de lucru prietenos, un salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv: de la 8000 lei net + tichete de masă.
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre , trimite CV-ul hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003. E-mail: hr@viatelbpo.com
060668003
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut