Administrator - director complex hotel si restaurant
SC Svetlanse SRL
№14315653, 24 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
От 20 000 До 30 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Beneficii:
- Oportunități de dezvoltare profesională, instruire și training
- Mediu de lucru dinamic și provocator
- Salariu motivant
- Telefonie corporativă
Responsabilitățile rolului:
- Organizează și indeplinește planurile de vânzări
- Creează orarul de lucru pentru angajații în conformitate cu operațiunile planificate
- Ajustează numărul persoanelor în funcție de necesități
- Participă la implementarea promoțiilor de vânzări și contribuie la creșterea vânzărilor prin promovarea serviciilor
- Gestionează anchetele și reclamațiile oaspeților, de asemenea, este implicat în procesul de rezolvare a solicitărilor, parvenite din partea oaspeților și a angajaților
- Este responsabil de supravegherea nivelului stocurilor, precum și pentru comenzile făcute către furnizori
- Coordonează și inițiază cumpărăturile pentru banchet atunci când este necesar
- Urmărește și coordonează realizarea completă în permanență de curățenie în zonele de care este responsabil (magazin, bar, restaurant, camere)
- Organizează săptămânal și lunar inventarierea bunurilor, livrând informația către superior și Contabilitate
- Asigură calitatea produselor alimentare băuturilor și a serviciilor prestate de către companie
- Comunică direct cu oaspeții pentru a determina nivelul de satisfacție, măsoară rezultatele și stabilește strategii pentru îmbunătățirea calității experienței oaspeților
Cerințe față de candidat:
- Experiență în calitate de manager în domeniul Horeca de la 2 ani
- Studii superioare
- Abilități de comunicare cu diferite categorii de oameni
- Abilități de ameliorare a situațiilor tensionate
- Disponibilitate de a lucra în regim flexibil
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: info@hotelbelladonna.md , iar noi te vom contacta.
Specifică în tema scrisorii job-ul pentru care aplici.
- Oportunități de dezvoltare profesională, instruire și training
- Mediu de lucru dinamic și provocator
- Salariu motivant
- Telefonie corporativă
Responsabilitățile rolului:
- Organizează și indeplinește planurile de vânzări
- Creează orarul de lucru pentru angajații în conformitate cu operațiunile planificate
- Ajustează numărul persoanelor în funcție de necesități
- Participă la implementarea promoțiilor de vânzări și contribuie la creșterea vânzărilor prin promovarea serviciilor
- Gestionează anchetele și reclamațiile oaspeților, de asemenea, este implicat în procesul de rezolvare a solicitărilor, parvenite din partea oaspeților și a angajaților
- Este responsabil de supravegherea nivelului stocurilor, precum și pentru comenzile făcute către furnizori
- Coordonează și inițiază cumpărăturile pentru banchet atunci când este necesar
- Urmărește și coordonează realizarea completă în permanență de curățenie în zonele de care este responsabil (magazin, bar, restaurant, camere)
- Organizează săptămânal și lunar inventarierea bunurilor, livrând informația către superior și Contabilitate
- Asigură calitatea produselor alimentare băuturilor și a serviciilor prestate de către companie
- Comunică direct cu oaspeții pentru a determina nivelul de satisfacție, măsoară rezultatele și stabilește strategii pentru îmbunătățirea calității experienței oaspeților
Cerințe față de candidat:
- Experiență în calitate de manager în domeniul Horeca de la 2 ani
- Studii superioare
- Abilități de comunicare cu diferite categorii de oameni
- Abilități de ameliorare a situațiilor tensionate
- Disponibilitate de a lucra în regim flexibil
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: info@hotelbelladonna.md , iar noi te vom contacta.
Specifică în tema scrisorii job-ul pentru care aplici.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено