Administrator magazin casnice
HoReCa Grup
25 апреля 2025
Кишинев, Центр
От 2 лет
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
VĂ OFERIM:
salariu motivant + KPI;
training corporativ;
asistență în toate situațiile dificile de muncă;
oportunitate de dezvoltare profesională și dezvoltare a carierei;
lucru într-o echipă prietenoasă și ambițioasă;
program de lucru: luni - vineri, de la 9:00 la 18:00.
CERINȚE:
experiență și cunoștințe practice a tot ceea ce înseamnă managementul unui magazin cu experiență de lucru în același domeniu de minim 2 ani;
eficienţă, consecvenţă, responsabilitate, atenţie;
cunoașterea limbii de stat, rusă și engleză este binevenită;
autonomie și capacitatea de a lua decizii;
studii superioare în economie, comerț, administrare;
utilizatori avansați de PC, MS Office(word, excel), 1C.
Viitorii noștri specialiști sunt:
sociabili, non-conflictuali;
gata să învețe rapid;
capabili să rezolve probleme tehnice non-standard, proactivi, concentrați pe rezultate;
optimiști și au poziție de viață activă.
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
gestionarea lucrului în magazin pentru a asigura un nivel maxim de calitate a deservirii;
implementarea și monitorizarea tuturor proceselor și costurilor operaționale;
analiza datelor;
întocmirea documentației de lucru și de raportare;
monitorizarea continuă a performanței echipei pentru a asigura atingerea obiectivelor de vânzări și calitatea serviciilor;
construirea și menținerea relațiilor pe termen lung cu clienții actuali și potențiali;
menținerea unei atmosfere pozitive de lucru;
monitorizarea stocurilor și asigurarea aprovizionării corespunzătoare a magazinului;
verificarea și recepționarea produselor conform standardelor de calitate.
Persoanele interesate sunt invitate să-și expedieze CV-ul pe e-mail: info@horecagrup.md
Vă rugăm să indicați în CV postul pentru care aplicați.
salariu motivant + KPI;
training corporativ;
asistență în toate situațiile dificile de muncă;
oportunitate de dezvoltare profesională și dezvoltare a carierei;
lucru într-o echipă prietenoasă și ambițioasă;
program de lucru: luni - vineri, de la 9:00 la 18:00.
CERINȚE:
experiență și cunoștințe practice a tot ceea ce înseamnă managementul unui magazin cu experiență de lucru în același domeniu de minim 2 ani;
eficienţă, consecvenţă, responsabilitate, atenţie;
cunoașterea limbii de stat, rusă și engleză este binevenită;
autonomie și capacitatea de a lua decizii;
studii superioare în economie, comerț, administrare;
utilizatori avansați de PC, MS Office(word, excel), 1C.
Viitorii noștri specialiști sunt:
sociabili, non-conflictuali;
gata să învețe rapid;
capabili să rezolve probleme tehnice non-standard, proactivi, concentrați pe rezultate;
optimiști și au poziție de viață activă.
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
gestionarea lucrului în magazin pentru a asigura un nivel maxim de calitate a deservirii;
implementarea și monitorizarea tuturor proceselor și costurilor operaționale;
analiza datelor;
întocmirea documentației de lucru și de raportare;
monitorizarea continuă a performanței echipei pentru a asigura atingerea obiectivelor de vânzări și calitatea serviciilor;
construirea și menținerea relațiilor pe termen lung cu clienții actuali și potențiali;
menținerea unei atmosfere pozitive de lucru;
monitorizarea stocurilor și asigurarea aprovizionării corespunzătoare a magazinului;
verificarea și recepționarea produselor conform standardelor de calitate.
Persoanele interesate sunt invitate să-și expedieze CV-ul pe e-mail: info@horecagrup.md
Vă rugăm să indicați în CV postul pentru care aplicați.
Готовы трудоустроить беженцев
Адрес:
Кишинев, Центр
str. Alexandr Pușkin 58
str. Alexandr Pușkin 58
Дата актуализации:
25 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено