Operator (Back Office Manager)
Aflux-Prim SRL
24 апреля 2025
Бельцы
Более 5 лет
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Compania Moldovița, producător de mobilier personalizat, angajează un Operator Comercial, care va avea un rol esențial în susținerea echipei de vânzări și în procesul tehnic de pregătire a ofertelor și contractelor.
Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și îți place să lucrezi cu cifre și documente, te invităm să te alături echipei noastre!
Responsabilități:
Calcularea ofertelor tehnico-comerciale pentru proiectele transmise de designeri și echipa de vânzări
Crearea și actualizarea ofertelor comerciale personalizate în funcție de cerințele clienților
Pregătirea documentelor necesare pentru încheierea contractelor (comenzi, termene, avansuri etc.)
Asigurarea suportului administrativ și tehnic pentru echipa de vânzări
Introducerea datelor în sistemul intern și menținerea unei evidențe clare a ofertelor și comenzilor
Comunicarea cu departamentele de producție și design pentru verificarea fezabilității proiectelor
Monitorizarea stadiului proiectelor și informarea echipei de vânzări privind modificări, termene sau aprobări
Cerințe:
Studii medii sau superioare
Experiență într-o poziție similară (ofertare, back office, operator) – constituie un avantaj
Cunoștințe bune de lucru cu Excel și documente Word
Abilități de comunicare și colaborare interdepartamentală
Gândire analitică, atenție la detalii și capacitate de organizare
Cunoașterea limbilor română și rusă; limba engleză – avantaj
Ce oferim:
Program de lucru: Luni–Vineri, 09:00–18:00, Sîmbătă - 09:00 - 18:00
Salariu atractiv, în funcție de experiență și implicare
Mediu de lucru stabil, dinamic și profesionist
Posibilități reale de creștere profesională în cadrul unei companii în plină expansiune
Șansa de a contribui activ la dezvoltarea unor proiecte de mobilier personalizat, cu impact direct în vânzările companiei
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă bine organizată, unde munca ta este esențială pentru succesul fiecărui proiect, te așteptăm în echipa Moldovița!
Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și îți place să lucrezi cu cifre și documente, te invităm să te alături echipei noastre!
Responsabilități:
Calcularea ofertelor tehnico-comerciale pentru proiectele transmise de designeri și echipa de vânzări
Crearea și actualizarea ofertelor comerciale personalizate în funcție de cerințele clienților
Pregătirea documentelor necesare pentru încheierea contractelor (comenzi, termene, avansuri etc.)
Asigurarea suportului administrativ și tehnic pentru echipa de vânzări
Introducerea datelor în sistemul intern și menținerea unei evidențe clare a ofertelor și comenzilor
Comunicarea cu departamentele de producție și design pentru verificarea fezabilității proiectelor
Monitorizarea stadiului proiectelor și informarea echipei de vânzări privind modificări, termene sau aprobări
Cerințe:
Studii medii sau superioare
Experiență într-o poziție similară (ofertare, back office, operator) – constituie un avantaj
Cunoștințe bune de lucru cu Excel și documente Word
Abilități de comunicare și colaborare interdepartamentală
Gândire analitică, atenție la detalii și capacitate de organizare
Cunoașterea limbilor română și rusă; limba engleză – avantaj
Ce oferim:
Program de lucru: Luni–Vineri, 09:00–18:00, Sîmbătă - 09:00 - 18:00
Salariu atractiv, în funcție de experiență și implicare
Mediu de lucru stabil, dinamic și profesionist
Posibilități reale de creștere profesională în cadrul unei companii în plină expansiune
Șansa de a contribui activ la dezvoltarea unor proiecte de mobilier personalizat, cu impact direct în vânzările companiei
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă bine organizată, unde munca ta este esențială pentru succesul fiecărui proiect, te așteptăm în echipa Moldovița!
Адрес:
Бельцы
Дата актуализации:
24 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено