Receptionist/a
Kazak club
№14977854, 23 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 8 000 Până la 15 000 MDL
Program de muncă:
În ture
Complexul Kazak Club isi mareste echipa.
Suntem in cautare de receptionist/a.
Responsabilități:
Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
Primirea şi cazarea clienţilor;
Întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor);
Promovarea serviciilor oferite clienţilor;
Soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
Medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor;
Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;
Răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului;
Răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii.
Receptionist/a are un rol esențial într-o organizație, având responsabilități variate care contribuie la funcționarea eficientă a biroului. Iată câteva dintre principalele sarcini ale unei/unui receptionist/e:
Primirea vizitatorilor: Întâmpinarea oaspeților, prezentarea unei imagini profesionale și oferirea informațiilor necesare.
Gestionarea apelurilor telefonice: Răspunsul la apeluri, redirecționarea acestora către departamentele corespunzătoare și luarea de mesaje.
Programarea întâlnirilor: Organizarea agendelor și programarea întâlnirilor pentru colegi sau manageri.
Menținerea documentelor: Arhivarea corespunzătoare a documentelor, gestionarea corespondenței și actualizarea bazelor de date.
Coordonarea sarcinilor administrative: Asigurarea bunei funcționări a biroului, inclusiv gestionarea proviziilor de birou și coordonarea între diferite departamente.
Asistarea clienților: Oferirea de informații și suport clienților care se prezintă la recepție sau care contactează organizația.
E-mail: hotel@kazakclub.md
Telefon: 079980047
Suntem in cautare de receptionist/a.
Responsabilități:
Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
Primirea şi cazarea clienţilor;
Întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor);
Promovarea serviciilor oferite clienţilor;
Soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
Medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor;
Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;
Răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului;
Răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii.
Receptionist/a are un rol esențial într-o organizație, având responsabilități variate care contribuie la funcționarea eficientă a biroului. Iată câteva dintre principalele sarcini ale unei/unui receptionist/e:
Primirea vizitatorilor: Întâmpinarea oaspeților, prezentarea unei imagini profesionale și oferirea informațiilor necesare.
Gestionarea apelurilor telefonice: Răspunsul la apeluri, redirecționarea acestora către departamentele corespunzătoare și luarea de mesaje.
Programarea întâlnirilor: Organizarea agendelor și programarea întâlnirilor pentru colegi sau manageri.
Menținerea documentelor: Arhivarea corespunzătoare a documentelor, gestionarea corespondenței și actualizarea bazelor de date.
Coordonarea sarcinilor administrative: Asigurarea bunei funcționări a biroului, inclusiv gestionarea proviziilor de birou și coordonarea între diferite departamente.
Asistarea clienților: Oferirea de informații și suport clienților care se prezintă la recepție sau care contactează organizația.
E-mail: hotel@kazakclub.md
Telefon: 079980047
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut