Receptionist/a
Kazak club
№14977854, 23 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 8 000 До 15 000 MDL
График:
По сменному графику
Complexul Kazak Club isi mareste echipa.
Suntem in cautare de receptionist/a.
Responsabilități:
Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
Primirea şi cazarea clienţilor;
Întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor);
Promovarea serviciilor oferite clienţilor;
Soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
Medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor;
Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;
Răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului;
Răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii.
Receptionist/a are un rol esențial într-o organizație, având responsabilități variate care contribuie la funcționarea eficientă a biroului. Iată câteva dintre principalele sarcini ale unei/unui receptionist/e:
Primirea vizitatorilor: Întâmpinarea oaspeților, prezentarea unei imagini profesionale și oferirea informațiilor necesare.
Gestionarea apelurilor telefonice: Răspunsul la apeluri, redirecționarea acestora către departamentele corespunzătoare și luarea de mesaje.
Programarea întâlnirilor: Organizarea agendelor și programarea întâlnirilor pentru colegi sau manageri.
Menținerea documentelor: Arhivarea corespunzătoare a documentelor, gestionarea corespondenței și actualizarea bazelor de date.
Coordonarea sarcinilor administrative: Asigurarea bunei funcționări a biroului, inclusiv gestionarea proviziilor de birou și coordonarea între diferite departamente.
Asistarea clienților: Oferirea de informații și suport clienților care se prezintă la recepție sau care contactează organizația.
E-mail: hotel@kazakclub.md
Telefon: 079980047
Suntem in cautare de receptionist/a.
Responsabilități:
Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
Primirea şi cazarea clienţilor;
Întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor);
Promovarea serviciilor oferite clienţilor;
Soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
Medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor;
Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;
Răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului;
Răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii.
Receptionist/a are un rol esențial într-o organizație, având responsabilități variate care contribuie la funcționarea eficientă a biroului. Iată câteva dintre principalele sarcini ale unei/unui receptionist/e:
Primirea vizitatorilor: Întâmpinarea oaspeților, prezentarea unei imagini profesionale și oferirea informațiilor necesare.
Gestionarea apelurilor telefonice: Răspunsul la apeluri, redirecționarea acestora către departamentele corespunzătoare și luarea de mesaje.
Programarea întâlnirilor: Organizarea agendelor și programarea întâlnirilor pentru colegi sau manageri.
Menținerea documentelor: Arhivarea corespunzătoare a documentelor, gestionarea corespondenței și actualizarea bazelor de date.
Coordonarea sarcinilor administrative: Asigurarea bunei funcționări a biroului, inclusiv gestionarea proviziilor de birou și coordonarea între diferite departamente.
Asistarea clienților: Oferirea de informații și suport clienților care se prezintă la recepție sau care contactează organizația.
E-mail: hotel@kazakclub.md
Telefon: 079980047
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено